Kodulehe tegemine terviklahendusena

Kodulehe täislahendus tagab Sulle Google'is konkurentsieelise

Valmistan kodulehti terviklahendusena, mis tulevad otsingus oluliste märksõnadega väga hästi esile.

Nii saad kindel olla, et leht saab otsingus leitavaks, ning sellele on rahvakeeli "Tehtud hea SEO." Vaata ühe valminud veebilehe lugu siit.

Tulemusi toovas täislahenduses sisaldub veebilehe loomine, sisu loomine koos lehesiseste ning esmaste leheväliste SEO töödega.

Suuremat rõhku panen sisu loomisele veebilehele, sest otsingus tulevad veebilehed esile ennekõike neil oleva sisu tõttu.

Enamasti jätkuvad veebilehe valmides tööd lehevälise SEO haldusteenusega, mis toob lehe Google'is kiiremini heale positsioonile.

Hinnaklass on välja toodud allpool. Iga leht valmib terviklahendusena ja sisaldab kõike vajalikku.

Miks tasub meil arutleda kodulehe teemadel?

Lihtne veebileht kui selline ei ole iseenesest müügimees internetis. Müügimeheks saab leht sisu loomise ja SEO tööde abil.

Kui Sa soovid kodulehte, mis tuleb pikemas plaanis otsingus eeskujulikult välja ja toob päringuid ilma tasulise reklaamita, tasub meil mõtteid põrgatada.

Miks mina?

Alustasin kodulehtede tegemist vast enamikust natuke erineval viisil.

Esialgu digiagentuuris läbi turundusprojektide aru saades, kuidas ja miks inimesed erinevaid teenuseid internetis otsivad. Kuidas potentsiaalsed kliendid jõuavad veebilehele. Mis põhjustel nad teevad või ei tee päringut. Missugused veebilehed toimivad hästi ja missugused mitte nii väga.

Alles seejärel täiendasin end SEO ja kodulehtede valmistamise alal põhjalikumalt.

Valmistan Sulle hea meelega uue kodulehe, mis tuleb pikemas plaanis otsingus eeskujulikult välja. Mis kuude möödudes toob päringuid ka ilma tasulise reklaamita.

Loe ka lähemalt kodulehe loomise tööprotsessist.

Kodulehe loomise protsess

1. Ootuste ja vajaduste kaardistamine

Kodulehe tegemine algab esmasest mõtetevahetusest, mille järel lepime detailides täpsemalt kokku.

Soovin aru saada lehe kaudu pakutavast teenusest, ning soovitud klientuurist. Nii saan seniste kogemuste põhjal kaasa mõelda ja hea tulemuse planeerida.

2. Struktuuri, sisu ja visuaali planeerimine

Veebilehe teostus jätkub sisutöödega. Esmasest arutelust sain sisend pakutavast teenusest, nüüd teostan märksõnade analüüsi. Planeerin lehe sisu ja struktuuri.

Valime välja sobivaima kujunduslahenduse, millega jätkame.

3. Veebilehe teostus ja sisuloome

Alustame sisu kirjutamist ja veebilehe valmistamist. Saab valmis otsingumootoritele meeldiv ja  kliente sisuga kõnetav veebileht.

Selles etapis saavad senised mõtted endale kuju, ning viimased olulised elemendid veebilehel leiavad endale õige koha.

4. Jooksev tulemuste analüüs

Enne üleandmist teostan lehe optimeerimise ja vajalike Google'i kontode seadistuse.

Lehe valmistamine lõpeb kasutuskoolitusega.

Seniste projektide põhjal jätkub koostöö enamasti Google'i reklaamide haldamisega ja/või regulaarse SEO- ja sisuhaldusteenusega.

Küsi lisainfot