Kuidas sõnastada paremat kaherealist reklaami?

Kas Sul on olnud hetki, kui uue reklaami koostamine tundub keeruline? Võibolla ei oskagi midagi kirjutada? Mul vahel on.

Jagan Sinuga ühte meetodit, mis mind on korduvalt sel puhul aidanud.

Pühenda selles postituses toodud ideele viis minutit.
Tõenäoliselt leiad mitmeid uusi sõnastusi enda teenuse tutvustamiseks.

Ole valmis märkmeid tegema. Eelistan ise märkmeid teha pastakaga paberile, kuid vali Sulle sobivaim variant või äpp.

Tee alustuseks paberile kaks tulpa. Tulbad "Rohkem", ning "Vähem".

"Rohkem" tulpa koosta lühike nimekiri kasudest, mida Sinu teenus kliendil saavutada aitab.
Positiivsed asjad, mille poole klienti aitad, siia.

"Vähem" tulpa koosta lühike nimekiri probleemidest, mida Sinu teenus aitab kliendil vältida.
Kõik, millest aitad kliendil eemale liikuda.

Proovi vähemalt viis asja mõlemasse tulpa kirja saada. Kirjuta neid järjest, pikalt mõtlemata ja nii, nagu pähe tuleb. See on mustand mõtetega, mitte lõppversioon avaldamiseks.

Esimesed ideed tõenäoliselt tulevad lihtsalt, viimaste nimel on vaja vaeva näha.
Pikem nimekiri tähendab rohkem laskemoona ja valikuvõimalusi.

Seejärel sõnasta mõnest kirja saanud ideest uus reklaam, mis suunatud kliendile ja kutsub tegutsema.

Näide - suhtenõustamine

Toon näitena suhtenõustamise kui kliendile pakutava teenuse. Mida saab nõustamisel käinu rohkem, ning mida aitab nõustamine tal vältida?

Rohkem

Armastust

Harmooniat

Oskust partnerit kuulata

Kvaliteetsem suhe

Rõõmu

...

 

Vähem

Stressi

Konflikte

Teadmatust

Ebakindlust

Arusaamatusi

...

 

Nüüd on uute reklaamide loomiseks mõtted olemas, suisa kahes temaatilises tulbas.

Võibolla oli algupärane reklaam sõnastatud suhteliselt asjalikult.
Meil on 10 aastat kogemust ja leiame Su muredele lahenduse. Tule nõustamisele.

Vali paberile pandud tulpadest alustuseks üks mõte. Sõnasta sellest kliendile suunatud reklaam, mis lõpeb kutsega tegutsema.

Näiteks esimese tulba esimene mõte: "Rohkem armastust."

Hmm, kuidas või kus võib leida rohkem armastust? Pakun välja ühe sõnastuse.
Soovid suhtes taas leida armastuse? Tule nõustamisele.

Proovi kirjutada reklaame ka teiste kirja pandud ideede põhjal.