SEO teenused – veebilehtede ja e-poodide optimeerimine

Soovid veebilehe või e-poega otsingus leitavam olla?

Tutvu erinevate variantidega ja võta ühendust. Olen viie aasta jooksul otsingus esimeste sekka aidanud sadu märksõnu.

Veebilehe optimeerimine on mitmekülgne tegevuskava mis jaguneb kaheks, lehesiseseks ja leheväliseks.

 

SEO tulemused tulevad lehesiseste ja leheväliste tegevuste sünergias

Vähegi konkurentsitihedamas valdkonnas ei aita hästi tehtud lehesisene SEO veebikeskkonda teiste samasuguste hulgast ettepoole, sest ka konkurentidel on lehesisene SEO korras.

Lehevälise SEO tulemusel tekkiv otsingumootoritepoolne usaldus on sellisel juhul kaalukausiks, mis aitab otsingus ettepoole.

Lehesisene SEO on väärtuse loomine külastajate ja otsingumootorite jaoks

Lehesisesed tööd jagunevad väga üldises plaanis omakorda:

  • tehniliseks
  • ja sisuliseks

Tehniliste SEO tööde eesmärk on esmalt teha veebilehed takistusteta otsingumootorite poolt leitavaks, seejärel viia lehed vastavusse optimeerimise parimate tavadega.

Hea tehnilise SEO'ga veebikeskkond on iseenesest kui riiul, mis peab saama piisavalt vastupidav, et edestada konkurente ja kanda välja sisulisi lehekülgi.

SEO sisulisteks töödeks on tegelikult inimestele kasuliku sisu loomine, mida on vaja planeerida ja vormindada otsingumootorite jaoks.

Sisuloome SEO tööde hulka kuulub korrektse lehekülgede struktuuri loomine, pealkirjade, tekstide korrektne markeerimine koos strateegiliselt valitud märksõnadega.

Oma roll on ka korrektselt seadistatud Google'i kontodel ja veebisisestel viidetel.

Leheväline SEO on lehesisesele väärtusele omakorda usaldusväärsuse loomine

Leheväliste SEO tööde eesmärgiks on tekitada enda veebikeskkonnale piisav usaldusväärsus otsingumootorite silmis.

Järk-järgult lehele välisviiteid saades tekib veebilehele autoriteet, mille enamlevinud mõõdik on Moz DA ehk domeeni autoriteet.

Seda saab lihtsuse huvides tõlgedada kui otsingumootorite usaldust antud lehekülje vastu.

Usaldusväärsemad veebilehed on otsingutulemustes eespool.

Lisahüvena tulevad usaldusväärsematesse veebikeskkondadesse lisatud leheküljed otsingus märksa kiiremini esile kui uhiuues veebikeskkonnas.

SEO edu valem: Piisav väärtus enda veebilehekülgedel + otsingumootorite usaldus = hea leitavus otsingus. Lihtne!

SEO tööd toovad tulemusi tervikuna teostades

1. Algolukorra kaardistamine

Tööde alustamine algab SEO analüüsi ehk auditiga olukorra kaardistamisest.

Kas veebikeskkond vastab SEO parimatele tavadele? Kas seal on juba vajalikul sisu, mida otsingus esile tuua? Kuidas on lood lehe autoriteediga ehk otsingumootorite usaldusega?

Enamikel juba eksisteerivatel veebilehtedel on mõningane kombinatsioon nii lehesisesest väärtusest kui lehevälisest usaldusest. Analüüsiga selgub, kuhu edaspidi tulemuste saamiseks fookus suunata.

2. Lehesisene "On-Page" SEO

Lehesisesed SEO tööd on vundament lehe leitavuse parandamiseks ja leheväliste töödega alustamiseks.

Vastavalt tegelikult otsitavatele märksõnadele on vaja luua veebilehele SEO mõistes pädev ülesehitus, seejärel vastavatel teemadel konkurentidest paremat, selgemat sisu.

Ennekõike pikem ja detailsem otsingumootoritele vormindatud sisu teeb veebilehe soovitud märksõnadega leitavaks. Otsingus ettepoole liikumiseks on 99% juhtudest vaja panustada lehevälisele SEO-le.

3. Leheväline "Off-Page" SEO

Lehevälise SEO olulisim töö on proaktiivne linkide hankimine - ainult lehesisesed asjad korda tehes ja ootama jäädes imesid ei juhtu.

  • Mida rohkemad kvaliteetsed veebilehed Sinu lehest räägivad, seda paremini Sinu lehel läheb.
  • Välised lingid aitavad hea sisuga ehk piisava sisulise väärtusega veebilehed vastavate märksõnadega otsingus ettepoole.

Tõeline konkurentsieelis tuleb siin ettevõtte olemasolevate ressursside kaardistamisest ja SEO mõistes nutikast kasutamisest.

Kõik mida saad sina lihtsalt osta või kergelt kopeerida, on samamoodi kättesaadav ka konkurentidele.

Seetõttu tasub teha ja eelistan teha leheväliseid töid kliendiga koostöös, osaliselt teostades ja osaliselt olles konsultandi rollis.

4. Jooksev tulemuste analüüs

Seadistan algusest peale märksõnade positsioonide jälgimise ning hoian ka peale meie koostöö lõppu tulemustel silma peal.

Peale lehesiseste tööde korrektset teostamist ja leheväliste tööde alustamist on tulemused näha uhiuue veebilehe korral 3-6 kuu jooksul.

Juba varem olemasolnud veebilehele on tekkinud mõningane otsingumootorite usaldus ja seetõttu tulevad ka tulemused kiiremini, tavaliselt 1-4 kuu jooksul.