E-poe või kodulehe SEO analüüs

Milleks on vajalik SEO analüüs ehk audit?

Analüüs on algolukorra fikseerimine enne SEO tegevuste algust. Sellega saab selgeks hetkeolukord ning edasised vajalikud tööd koos nende mahuga.

Auditis on alati kaks aspekti.

  • Tehniline
  • Sisuline

 

Tehniline SEO peab olema veebis piisavalt heal tasemel võrreldes konkurentidega. Mõnes mõttes on tehnilised aspektid võrreldavad riiuli ehitamisega - riiul peab saama piisavalt hea, tugev, vastupidav sinna paigutatava sisu jaoks.

Ent fantastiliselt hea, kullast ja titaanist riiuli ehitamine kohta, kus puidust riiul on ideaalne, et loo enam eelist.

 

Jätkusuutlik SEO lähtub alati sisu loomisest. Otsingumootorite huvi on anda otsijatele kasulikke vastuseid otsingus eespool, ning otsijatele kasulikud vastused on alati mingil kujul sisu - tekstid, pildid, videod. Sisu tuleb luua inimestele ning vormindada otsingumootorite loogika alusel.

Oma roll on SEO's ka hästi seadistatud Google'i kontodel.

 

Lihtsam audit tegeleb veebikeskkonna hetkeolukorraga ja olemasoleva sisuga.

Põhjalikum audit võib sisaldada ka valdkonna märksõnade detailset analüüsi ning sisu loomise plaani.

SEO teenuste lehel on täpsem ülevaade audititest.