5x rohkem otsingukülastusi huvikooli veebilehele

5x otsingukülastuste kasv SEO- ja sisutöödega - Driveitup.ee

Avaldatud kliendi loal.

Minuni jõudis 2019. suvel kitarrikooli Drive It Up! tiim, kelle sooviks oli veebileht tõeliselt tööle panna.

Rõõm oli abiks olla.

Lähtepunkt

Peamine probleem oli eelmise veebi väga väike külastatavus - otsingust tuli keskmiselt külastust päevas, juulis kokku 60 külastust. Veebileht ei toiminud päringute toojana.

Miks see nii oli?

Algne veeb oli väga minimalistlikult paarileheküljeline. Puudus optimeeritus, otsingus leitavuseks hea lehekülgede liigendus ja lehtedel vajalik sisu.

Veebi minimalistlik kujundus on üks suurimatest SEO vigadest.

Tutvu optimeerimise vigade ja küsimustega selleteemalisest postitusest.

Lisaks olid eelmise kujundusega kaasa tulnud mitmed ebavajalikud leheküljed, mis olid Google'i otsingus leitavad ning ajuti tulid isegi paremini esile, kui kitarriõppega seonduvad leheküljed.

Eelmine WordPressi kujundus oli ka väga väheste haldusvõimalustega ning sisu muutmine oli tülikas.

Tööde järjekord

Järgisime SEO täislahenduste lehel olevat tööde järjekorda - see protsess on hea alus optimeerimiseks.

Alustasime kohtumisest, et saada ülevaade kitarrikoolist ning vastused veebiga seonduvatele küsimustele.

Esmase veebi analüüsi jätsime vahele, sest seal ei olnud olemasolevat toimetades võimalik asju parandada.

Alustasin märksõnade analüüsist ja veebile vajalike lehekülgede ning lehekülgede SEO sõbraliku struktuuri loomisest.

Lehekülgede ja struktuuri alusel koostasin tegevuskava sisu loomiseks koos juhistega, mis kirjutati Drive It Up'i poolel.

Veebiarendusega seoses lisandusid SEO töödele sobiva WordPressi kujunduse valimine, piltide ja tekstide lisamine ning soovitud kujundustööd.

Juhistele vastavaid tekste oli lihtne SEO mõistes optimeerida. See omakorda säästis aega ja raha SEO töödelt ning arenduselt üldiselt.

5x külastuste tõus

2019. juulikuus tõi endine veeb otsingust 60 külastajat.

Uus veeb sai avalikuks augusti lõpul. Selles on palju märksõnadele optimeeritud lehekülgi, ning külastuste tõus augustis on Analytics'is kenasti märgatav.

Oktoobris jõudis otsingust veeb 305 külastajat - külastuste tõus 5x.

Veebileht sai Drive It Up'ile esimest korda oluliseks päringute toojaks.

liiklus

Mis on külastuste kasvu taga?

Mitmekümnele märksõnale optimeerimine. SEO täislahendust tehes seadistan alati märksõnapositsioonide jälgimise, mis annab pildi iga märksõna liikumisest otsingus.

2019. aasta suvel praktiliselt puudus leitavus märksõnadega "kitarriõpe" ning "kitarriõpe täiskasvanutele" - need olid vastavalt 61. ja 47. kohal Google'is.

Peale veebi uuendamist jõudsid märksõnad paari kuu jooksul otsingus esimeste sekka ning hakkasid külastusi ja tundidesse registreerujaid tooma.

Saavutasime head tulemused. 2020. aasta juunis on veeb endiselt oma oluliste märksõnadega Google'i otsingus hästi leitav.

tracking

Google'i otsinguliiklusest sai peale veebi uuendamist ja optimeerimist arvestatav reklaamikanal.

Kas soovid sarnaste tulemustega veebilehte?