SEO märksõnade analüüs

SEO märksõnade analüüs on tõenäoliselt enim tuntud SEO aspekt.

Samas ei too ainult sellega tegelemine enamasti soovitud tulemusi, sest analüüs annab ülevaate otsitavatest märksõnadest.

Lisaks märksõnade analüüsile on vaja koostada antud veebi arvestav tegevuskava, mida nendega edasi teha. 

Üsna tihti selgub selle käigus, et veeb ei ole tehniliselt korras – näiteks ei ole veebi kiirus piisav, ei ole võimalik luua märksõnadele sobivaid lehekülgi või lisada märksõnu-tekste vajalikesse kohtadesse.

Siit saad detailse märksõnade analüüsi koos tegevusplaani ja üks-ühele konsultatsiooniga.

Millest koosneb SEO optimeerimine?

SEO tegevused koosnevad kolmest osast.

  1. Tehniline SEO
  2. Märksõnad ja sisuloome
  3. Välislingid

Iga SEO koostöö peab sisaldama neist igaüht piisaval määral. Ainult ühte, näiteks märksõnadele optimeerimist tehes ei saavuta tulemusi, kui teised ei ole piisavalt korras.

Kõige kiiremini valmib SEO tegevusplaan ühekordse põhjaliku auditina.

Samuti võib jagada SEO tegevused mitmetele kuudele sobiva suurusega igakuiseks mahuks.

Iga SEO tegevusplaan valmib detailse  rätseplahendusena, arvestades konkreetset äri, valdkonda, sihtriiki ja konkurentsiolukorda.

SEO märksõnade analüüs näitab, missuguste märksõnadega on veeb juba leitav; missuguseid märksõnu lisaks juba leitavatele veel otsitakse ja kuidas parema leitavuse jaoks kohendada olemasolevaid või luua uusi veebilehekülgi.

Märksõnade analüüs sisaldab:

  1. Ülevaadet, missuguste märksõnadega on veeb hetkel leitav
  2. Lisaks neile, missuguste märksõnadega veel veebis pakutavat otsitakse?
  3. Mida selle info alusel edasi teha?

Märksõnade analüüsiga koos on sisuloome juhiste koostamine ja sisuloome konsultatsioon.

Selle töö maht ja hind sõltub sinu veebis olevate teenuste mahust.

Ole teadlik

Märksõnadega tulevad tihti otsingus esile leheküljed, millel ei ole võimalik saada Google’i otsingus esimeseks.

Tuleb eristada neid ja lehekülgi, millega võib saada otsingus esimeseks.

Ainuüksi märksõnade ja sisuloomega tegelemine ei pruugi anda maksimaalseid tulemusi, kui veebis on tehnilise SEO või välislinkide loomise osas puuduseid. 

Kui palju maksab SEO märksõnade analüüs?

Märksõnade analüüsi hind sõltub projektist ja mahust. Mida rohkem teenusegruppe ja keeli, seda mahukam.

Märksõnade analüüs on tavaliselt ühekordne projektitöö.

Otsitavate märksõnade tabelisse saamine on sellest tõenäoliselt lihtsaim osa.

Lisaks sellele on kliendid öelnud, et tabelis olevatele andmetele lisaks on olnud oluliselt väärtuslikumad sellele lisandunud detailne ülevaade hetkel leitavatest märksõnadest ning konsultatsioon, kuidas kogu infoga edasi toimetada.

Kliendid

Alates 2017. aastast on rõõm olnud kaasa aidata rohkem kui 50le SEO projektile Eestis ja välisriikides.