SEO analüüs koos tegevusplaaniga tähendab põhjalikku ülevaatust SEO osas.
Lisaks olemasoleva analüüsile on selles kirjas vajalikud parendused ning kasvu toovad tegevused tegevusplaanina kirjutamist, mille järgi on lihtne SEO asjad korrastada.
SEO analüüs sisaldab:
Veebilehe terviklikku analüüsi…
- Tehniline SEO
- Märksõnade leitavus ja sisulised aspektid
- Välislinkide strateegiat
… ja lisaks sellele
- Kogu veebi kohalolu ülevaatus internetis, sest selles peituvad tihti kiired võidud märksõnade osas
Tegevusplaani alusel on võimalik edasi liikuda SEO asjadega oluliselt kiiremini, kui igakuise teenuse raames.
Iga analüüs ja tegevuskava on mitmete tööriistade abil käsitsi valminud rätseplahendus sõltuvalt sinu ärivaldkonnast, veebist, sihtturust, konkurentsiolukorrast ja vajalikest tegevustest.
Mida arvestada peale SEO analüüsi:
Tegevusplaani teostus on alati suurel määral koostöös tellijaga ja jaguneb sõltumata veebilehe suurusest reeglina kolme ossa.
- Tehnilise SEO asjad, mis puudutavad veebi seisukorda ja ülesehitust, võivad vajada arendustegevusi
- Märksõnade ja sisuloome osa vajab enamasti uue sisu loomist ja olemasoleva toimetamist
- Välislinkide tegemine tähendab sisu loomist ja sisu levitamist teistel veebisaitidel
Tulemuste saamise kiirus sõltub otseselt asjade tegemise kiirusest.
Mis on SEO analüüsi hind?
SEO analüüsi hind sõltub mahust ja keerukusest. See on enamasti ühekordne projektitöö, milles sisaldub analüüs koos tegevuskavaga ja kokku lepitud mahus edasist jooksvat tuge.
Analüüs ja sellega kaasnev tegevuskava valmib alati rätseplahendusena erinevate tööriistade andmete põhjal, arvestades soove, valdkonda ja konkurentsiolukorda ning antud veebi praegust seisu.
SEO analüüsi väärtus on hetkeolukorra fikseerimine ja tegevusplaan pea kõige osas edasiseks. Selle alusel on võimalik teha 6+ kuu mahus SEO tegevusi soovi korral 1-2 kuuga, et liikuda paremate tulemusteni oluliselt kiiremini kui igakuise teenusega.
Kliendid
Alates 2017. aastast on rõõm olnud kaasa aidata rohkem kui 50le SEO projektile Eestis ja välisriikides.
Korduma kippuvad küsimused vastatud
Millest koosneb analüüs?
SEO analüüs koosneb alati tehnilisest osast, märksõnade ja sisu osast ning välislinkide osast.
Mil määral igaühele rõhku panna, sõltub konkreetsest veebist ja olukorrast. Rohkem kui 100 000 tootega ja eraldi arendatud platvormile loodud e-poel on teised SEO nüansid, probleemid, kitsaskohad, võimalused, kui väikesed WordPress’ile arendatud teenuste veebil.
Iga veeb on erinev ja nii on ka iga SEO tegevuskava erinev.
Kas analüüs valmib tüüplahendusena?
Ei. Iga analüüs valmib rätseplahendusena vastavalt tellija veebile ja arvestusega, et selle alusel toimetades peaksid asjad olema selgelt ning mittetehniliselt kirjeldatud.
Kas SEO analüüs piirdub ainult ühe tööriista faili ekspordiga?
Ei. Põhjalik SEO analüüs valmib mitmete tööriistade kaasabil, tervikliku ülevaatena SEO eri aspektidest.
Mis saab peale analüüsi?
Analüüs annab ette ülevaate veebi hetkeolukorrast ja detailselt välja kirjutatud tegevuskava, mis on kohandatud just sinu veebilehe hetkeseisu arvestades.
Selle alusel võid tellijana asjad korrastada, võime kokku leppida sellest, missugust abi SEO spetsialistilt vaja on, või usaldada peale auditiga ülevaadet saades pea kõige korrastamise SEO spetsialistile.
Kas analüüs sisaldab märksõnade leidmist?
Jah, SEO analüüsi sisaldab SEO märksõnade leidmist, juba sinu veebis olevatega arvestamist ja tegevuskava välja kirjutamist vastavalt hetkeolukorrale ning kasvuplaanile.