SEO välislingid on viimane osa SEO optimeerimisest peale tehnilise SEO korrastamist ja märksõnadele vastavate lehekülgede optimeerimist koos sisu loomisega.
Millest koosneb SEO optimeerimine?
SEO tegevused koosnevad kolmest osast.
Iga SEO koostöö peab sisaldama neist igaüht piisaval määral. Ainult ühte, näiteks märksõnadele optimeerimist tehes ei saavuta tulemusi, kui teised ei ole piisavalt korras.
Kõige kiiremini valmib SEO tegevusplaan ühekordse põhjaliku auditina.
Samuti võib jagada SEO tegevused mitmetele kuudele sobiva suurusega igakuiseks mahuks.
Iga SEO tegevusplaan valmib detailse rätseplahendusena, arvestades konkreetset äri, valdkonda, sihtriiki ja konkurentsiolukorda.
Mida tähendavad välislingid?
Välislingid ehk siinkohal lihtsalt lingid on viited, kuidas mõni teine veebileht viitab enda lehekülgedelt sinu veebile.
Viidatud on nii, et selle teise veebi külastaja saaks lingi kaudu ühe klikiga tulla sinu veebi – kas avalehele või muule leheküljele.
Miks on välislingid vajalikud?
Välislingid tähendavad usaldust. Mida rohkem ja kvaliteetsemaid välislinke sinu veebi suunas on, seda tõenäolisemalt on sinu enda veeb ka oma märksõnadega parema positsioonil.
Kuidas saada välislinke?
See ongi linkide loomisel põhiline küsimus ning vastuse annab konkurentide analüüs + parimad tavad + sinu valdkonnale ja veebile kohandatud tegevuskava välislinkide jaoks, mille koostamine on ühekordne projektitöö.
Välislinkide hankimine
Välislinkide hankimine toimub alati tellijaga koostöös.
Kliendid
Alates 2017. aastast on rõõm olnud kaasa aidata rohkem kui 50le SEO projektile Eestis ja välisriikides.