Igakuine SEO teenus võib olla sulle sobilik, kui sa ei soovi oma veebi SEO tegevustega liikuda kohe maksimaalse kiirusega, vaid soovid piirduda teatud mahus tegevustega igal kuul.
SEO rätseplahendusena just sinu ärile, veebile ja sihtturule
Iga SEO projekti tegevusplaan on rätseplahendus sõltuvalt sinu ärivaldkonnast, veebist ja sihtturust või sihtturgudest.
Seetõttu on ühest hinda kiirelt keeruline välja tuua ja SEO tegevused võivad olla eri kuudel erinevad, sõltuvalt veebi seisukorrast, võimalikest piirangutest ja äri prioriteetidest.
Mis on SEO teenuse hind?
Igakuine eelarve jääb vahemikku 900 – 3000€.
Selles sisaldub nii tehniline kompetents, tulemuste jälgimine, märksõnade töö koos sisuloomega ning välislinkide meediaraha.
Igakuise SEO teenuse periood on minimaalselt 8 kuud.
Näidisplaan 8 kuuks ühele sihtturule
Toon välja näidisplaani 8 kuuks.
Kõik allolev on võimalik teha ühekordse põhjaliku SEO analüüsi ja tegevuskava järgi oluliselt kiiremini, 2-3 kuu jooksul, kui soovid SEO kui turunduskanali nobedamalt toimima panna.
Tuleb arvestada, et tegevuste ja märgatavate tulemuste saamise vahel on viiteaeg keskmiselt 3-4 kuud.
Samuti sõltub SEO tulemuste saamise kiirus sellest, kas ja mida on vajalik muuta arenduse/disaini tasemel ning kui kiirelt saab see tehtud, ning sisu loomise kiirusest.
Tööd algavad kohe kõige olulisemate kitsaskohtade lahendamisega ja selle kõrvalt valmib SEO audit koos edasise tegevusplaaniga.
Järgnevatel kuudel keskendume äriliselt olulisematele teenustele põhjalikult ja tegeleme sisuloomega ning välislinkidega, antud veebi jaoks olulises mahus ja järjekorras.
Tegevused kuude kaupa
Allolev on üks võimalik variant paljudest.
Iga veebi olukord ja SEO tegevused on erinevad.
Esimene ja teine kuu: Alustame kõige olulisemate SEO asjadega parendamisega, ning selle kõrvalt valmib põhjalik SEO audit koos tegevuskavaga, mille teostus on järgmiste kuude tegevusteks.
Kolmas ja neljas kuu: Peamiselt märksõnade ja sisuloomega seotud tegevused, mille kõrvalt korrastame veebi tehnilise SEO.
Viies ja kuues kuu: Peamiselt välislinkidega seotud tegevused.
Seitsmes ja kaheksas kuu: Peamiselt märksõnade ja sisuloomega seotud tegevused, mille kõrvalt korrastame veebi tehnilise SEO.