Ühekordne SEO optimeerimine või igakuine SEO?

Kuidas saada tulemusi ühekordse SEO optimeerimisega?

Optimeerimisel on reeglina neli etappi. Lehesisene jaguneb analüüsiks ja teostuseks ning sama ka lehevälise kohta. Punktidena välja kirjutades:

  1. Lehesisese SEO analüüs ja märksõnade analüüs koos tegevuskavaga
  2. Tegevuskava teostus
  3. Lehevälise SEO strateegia koostamine
  4. Lehevälise strateegia ellu viimine

Kõige aluseks on veebisisesed tööd

Veebisisesed tööd algavad SEO analüüsist koos märksõnade analüüsiga. Nii selgub ülevaade veebi tehnilisest ja sisulisest hetkeseisust koos edasise tegevuskavaga.

Tegevuskavaks on enamasti tegevused arendajatele ja SEO jaoks vajaliku sisu loomine.

Veebisisestele järgnevad veebivälised

Sõltuvalt valdkonna konkurentsist võib olla vajalik ka leheväline optimeerimine ehk välislinkide hankimine.

Reeglina ei piisa SEO tööna ainult meta kirjelduste või ainult tiitlite muutmisest, et saada märksõnadega Google’i esilehele.

Tulemusi toovaks ühekordseks tööks on võimalus teha vajalikke asju korraga suuremas mahus.

See ei ole enamasti sobiv lahendus väike-ettevõtetele, kui igakuine investeering SEO-sse on planeeritud alla 500€.

Siis sobib paremini tegevused jagada igakuiseks plaaniks ja samm-sammult liikuda.

Igakuine SEO?

Igakuine SEO on võimalus jagada eelnevad tööd pikema aja peale ja seda arvestades saabuvad ka tulemused aeglasemalt kui ühekordse põhjaliku tööga.

Enamasti jagunevadki SEO tegevused mitme kuu peale sõltumata igakuise SEO töö sõnastusest või ühekordsest tööst mis siiski toimub mingi perioodi jooksul ja jaguneb tavaliselt mõne kuu peale.

Tulemuste saabumine ehk Google’is esilehele ja esimeseks saamine sõltub otseselt valitud märksõnadest, konkurentsist ja tööde mahust.

Kui kiirelt võib saavutada SEO tulemusi?

Võib üldistada, et hetkel on otsingu esilehe eesotsas need, kes on pool aastat tagasi SEO-le panustanud.

Täpne tulemuste saavutamine sõltub valitud märksõnast, tegelemise kiirusest, märksõnale loodava lehekülje kvaliteedist ja konkurentsist. Enamasti on võimalik saavutada nädala-paariga mõne märksõna suhtes märgatav positsiooni paranemine.

Hea on teada, et otsingupositsioonid püsivad pikka aega.

Veebilehe optimeerimine koos väärtust pakkuva sisu loomisega jääb tulemusi tooma väiksema konkurentsiga valdkondades isegi aastateks.