SEO teenused neile, kes soovivad kiiremini kasvada
Keskendun SEO puhul töödele, mille eesmärk on igakuisest väikese mahuga SEO tegemisest oluliselt kiiremini tulemusi saada.
Kliendid
Alates 2017. aastast on rõõm olnud kaasa aidata rohkem kui 50le SEO projektile Eestis ja välisriikides.
Millega soovid SEO osas abi?
SEO analüüs ehk SEO audit
Põhjalik SEO analüüs koos tegevusplaani ning soovi korral tegemisega, et teha kuni aasta jagu SEO asju mõne kuuga ja saavutada tulemused kiiremini.
Igakuine SEO
Igakuine SEO teenus võimaldab SEO osas edasi liikuda igakuiste sammudega.
Igakuine kindlas mahus abi on endiselt turul enimküsitud lahendus.
Tehniline SEO
Tehniline SEO on üks osa põhjalikust SEO analüüsist või igakuisest SEO lahendusest.
Märksõnade analüüs ja sisuloome plaan
Põhjalik SEO märksõnade analüüs, millega kaasneb sisuloome tegevusplaan.
Lisateenused
Koos partneritega
Koos partneritega saame abiks olla järgnevaga:
- Põhjalik turunduse audit
- Makstud reklaamid Google’is ja sotsiaalmeedias
- Sotsiaalmeedia haldus
Vaata lisaks
Millele mõelda SEO teenust tellides?
SEO teenust tellides on esmalt vaja veenduda, kas SEO teenusepakkuja saab sinu ärivaldkonnast ja veebilehe eesmärkidest aru.
Enamik SEO analüüsiga leitavaid probleeme ei ole konkreetselt SEO probleemid, vaid muude asjade tulem, mis väljendub muuhulgas SEO ja Google’is või teistes otsingumootorites leitavuse osas.
Kuidas erineb veebisaidi optimeerimine e-poe optimeerimisest?
Iga veebisait ja e-pood on erinev nii oma tehniliselt platvormilt, kasutusloogikalt kui ka SEO konkurentsiolukorra osas.
Veebide tehnilised probleemid on erinevad ja samuti ka äride võimalused olukorra parendamiseks.
Mis on mõne üksiku tehnilise probleemi lahendus ühele väikesele ühe-teenuse-ettevõttele, mille veebileht on WordPress’il, ei pruugi olla vajalik või lihtsalt kiiresti ellu viidav parandus näiteks 200 000 tootega veebikataloogil, mis toimib erilahendusena arendatud platvormil.
Kuidas ühildada sotsiaalmeedia ja SEO?
SEO tegevused puudutavad olulisel määral veebis olevaid lehekülgi, nende ülesehitust ja sisu, sest erinevate märksõnade peale saavad otsingus hästi välja tulla ainult teatud omadustega leheküljed.
Näiteks märksõna “pesumasinad” peale tulevad otsingus välja ainult tootekataloogide pealehed, sest selle märksõna otsijad otsivad valdavalt just sarnaseid lehekülgi.
Kui veebis olevatel lehekülgedel on juba sisu olemas, saab sealt noppida näiteks mõtteid sotsiaalmeediasse postitamiseks ja seeläbi on postituste tegemine oluliselt lihtsam.
Kuidas luua edukas SEO strateegia?
SEO strateegia loomine algab SEO analüüsist, mille käigus vaatame üle kogu veebi praeguse olukorra, arvestame ärivaldkonna ja tulevikuperspektiiviga ning kirjeldame tegevusplaanina vajalikud tegevused, mida seejärel hakata ellu viima.