SEO teenus

SEO teenused neile, kes soovivad kiiremini kasvada

Keskendun SEO puhul töödele, mille eesmärk on igakuisest väikese mahuga SEO tegemisest oluliselt kiiremini tulemusi saada.

Kliendid

Alates 2017. aastast on rõõm olnud kaasa aidata rohkem kui 50le SEO projektile Eestis ja välisriikides.

Millega soovid SEO osas abi?

SEO analüüs ehk SEO audit

Põhjalik SEO analüüs koos tegevusplaani ning soovi korral tegemisega, et teha kuni aasta jagu SEO asju mõne kuuga ja saavutada tulemused kiiremini.

Vaata lähemalt

Igakuine SEO

Igakuine SEO teenus võimaldab SEO osas edasi liikuda igakuiste sammudega.

Igakuine kindlas mahus abi on endiselt turul enimküsitud lahendus.

Vaata lähemalt

Tehniline SEO

Tehniline SEO on üks osa põhjalikust SEO analüüsist või igakuisest SEO lahendusest.

Vaata lähemalt

Märksõnade analüüs ja sisuloome plaan

Põhjalik SEO märksõnade analüüs, millega kaasneb sisuloome tegevusplaan.

Vaata lähemalt

Linkide ehitamine

SEO linkide ehitamine.

Vaata lähemalt

Mitmekeelne SEO

SEO teises või teistes keeltes ja teisele sihtturule.

Vaata lähemalt

Lisateenused

Sisuloome ja sisu korraldamine

Sisuloome ja sisuloome korraldamine.

Vaata lähemalt

Koos partneritega

Koos partneritega saame abiks olla järgnevaga:

  • Põhjalik turunduse audit
  • Makstud reklaamid Google’is ja sotsiaalmeedias
  • Sotsiaalmeedia haldus

Vaata lisaks

Millele mõelda SEO teenust tellides?

SEO teenust tellides on esmalt vaja veenduda, kas SEO teenusepakkuja saab sinu ärivaldkonnast ja veebilehe eesmärkidest aru.

Enamik SEO analüüsiga leitavaid probleeme ei ole konkreetselt SEO probleemid, vaid muude asjade tulem, mis väljendub muuhulgas SEO ja Google’is või teistes otsingumootorites leitavuse osas.

Kuidas erineb veebisaidi optimeerimine e-poe optimeerimisest?

Iga veebisait ja e-pood on erinev nii oma tehniliselt platvormilt, kasutusloogikalt kui ka SEO konkurentsiolukorra osas. 

Veebide tehnilised probleemid on erinevad ja samuti ka äride võimalused olukorra parendamiseks.

Mis on mõne üksiku tehnilise probleemi lahendus ühele väikesele ühe-teenuse-ettevõttele, mille veebileht on WordPress’il, ei pruugi olla vajalik või lihtsalt kiiresti ellu viidav parandus näiteks 200 000 tootega veebikataloogil, mis toimib erilahendusena arendatud platvormil. 

Kuidas ühildada sotsiaalmeedia ja SEO?

SEO tegevused puudutavad olulisel määral veebis olevaid lehekülgi, nende ülesehitust ja sisu, sest erinevate märksõnade peale saavad otsingus hästi välja tulla ainult teatud omadustega leheküljed.

Näiteks märksõna “pesumasinad” peale tulevad otsingus välja ainult tootekataloogide pealehed, sest selle märksõna otsijad otsivad valdavalt just sarnaseid lehekülgi. 

Kui veebis olevatel lehekülgedel on juba sisu olemas, saab sealt noppida näiteks mõtteid sotsiaalmeediasse postitamiseks ja seeläbi on postituste tegemine oluliselt lihtsam.

Kuidas luua edukas SEO strateegia?

SEO strateegia loomine algab SEO analüüsist, mille käigus vaatame üle kogu veebi praeguse olukorra, arvestame ärivaldkonna ja tulevikuperspektiiviga ning kirjeldame tegevusplaanina vajalikud tegevused, mida seejärel hakata ellu viima.