Kodulehe SEO optimeerimise audit

Kodulehe SEO audit

Detailne ülevaade nii kodulehe enda olukorrast kui kodulehega seotud muudest lehtedest.

See on sinu veebile kohandatud tegevusplaan SEO tulemuste parendamiseks.

Mida sisaldab kodulehe optimeerimise audit?

Et kSEO-ga seotud küsimuste, näiteks “Kuidas märksõnadega paremini leitav olla” ja “kuidas SEO tulemusi mitmekordistada” vastused peituvad reeglina sügavamal, kui ainult märksõnade kasutamine, koosneb iga SEO audit järgnevatest osadest just selles järjekorras.

Info üleküllust ei pea kartma. Iga audit on koostatud võimalikult lihtsas keeles, keskendudes just neile osadele, mis on antud kodulehele olulisemad ning lisaks kõige välja kirjutamisele suhtleme asjad üle ka konsultatsioonide vormis kas videokõnes või kohtumisel Tallinnas.

1. Tehnilise SEO ülevaade

SEO optimeerimine algab alati tehnilisest osast, sest korras tehniline osa loob eeltingimused märksõnadele optimeerimiseks.

Kõik märksõnad ei sobi kõikidele lehekülgedele ning vahel ei ole võimalik lehekülgedel muuta olulisi asju, et olla märksõnadega tulemuslikum.

Tehnilise osa alla kuuluvad muuhulgas veebilehe kiiruse, indekseerimise, laadimise ja eri tüüpi lehekülgede audit.

2. SEO märksõnade analüüs

Detailne SEO märksõnade analüüs annab ülevaate 4 asjast.

1. Missuguste märksõnadega on juba leitavus olemas

2. Missuguseid märksõnu kliendid antud valdkonnas tegelikult otsivad

3. Mida teha märksõnadega paremaks leitavuseks

4. Kas või mis on SEO osas kiired võidud

3. SEO sisuloome konsultatsioon

Koos märksõnade analüüsiga on alati SEO sisuloome konsultatsioon ja loogika selgitamine.

4. Veebivälised lingid ja muu veebiväline SEO

Kõige eelneva alusel sai korda veebi tehniline olukord, selgus ülevaade märksõnadest, selgusid kiired võidud ja sai selgeks SEO sisu loomise osa.

Selle järgi toimetades saab leheküljed SEO märksõnadega paremini leitavaks ja olukord paraneb.

Ei pruugi saada otsingutulemustes esimeste sekka, sest esikohtade jaoks on vaja veel tegeleda SEO välislinkidega ja muu kohaloluga internetis selle kõige laiemas mõistes.

Välislinkide analüüs koosneb välislinkide ülevaatest selles valdkonnas ja riigis – iga valdkond ja riik on erinevad, ning ülevaate alusel välja kirjutatud ja läbi arutatud tegevusplaanist.

5. Kõige selle ülevaate alusel on võimalik hinnata, mis töid ja kuidas ning kellele jagada.

1. Kas tehnilised asjad veebis saab teha ise või on vaja arendajat? Või leida arendaja?

2. Kas sisu kirjutada ise, kaasata kirjutaja? Kas mõnes osas saab kasutada AI lahendusi?

3. Kas välislinkidega toimetada ise või jagada see omavahel ära?

4. Või võtta kõige korraldamiseks arendaja ja virtuaalassistendid?