Sisuloome ja SEO tekstide kirjutamine, toimetamine

Kas soovid oma veebilehele asjalikke tekste?

Ikka tahad! Aitan koos asjalike kirjutajate-toimetajatega luua lehtedele sisu, mida on inimestel lihtne lugeda ja otsingumootoritel lihtne leida. Fotod ja tekstid sätin paika vastavalt sinu pakutavatele toodetele ja teenustele ning aitan nii leheküljel konkurentide seast esile tõusta.

Lähtun veebitekstide koostamisel SEO põhimõtetest, nende rollist klienditeekonnal ja läbivatest sõnumitest just vastavalt sinu pakutavale tootele-teenusele, eristamaks sinu pakutavat konkurentidest.

 

Enne uue sisu tellimist soovitan mõelda:

  • oma valdkonna märksõnade analüüsile
  • sisukalendri paika panemisele

Nii on kindel, et tulevased kliendid leiavad otsingus need tekstid ja veebis pakutava otsingust ka üles. Seega loob ükskord korralikult valmis tehtud lehekülg väärtust pika aja jooksul. Pole ju mõtet pusida tekstide kallal, mis veebi külastajaid ei too.

Pakub huvi? Võta ühendust e-kirjaga siit.

 

Kuidas on see töö korraldatud?

Sisuloomel olen ise reeglina planeerija ja SEO toimetaja rollis. Kui soovid, sisestan tekstid ise ka sinu veebilehele ja leian sobivad pildid.

Tekstide loomisel abistavad mind kogenud sisukirjutajad ja vabakutselised ajakirjanikud - sõltub, kas soovid häid ja ladusaid või häid ja väga ladusaid tekste. Näitan hea meelega stiilinäiteid.

 

Mitmekaupa

Paraku kipub olema, et iga veebilehe või e-poe valdkond on erinev. Sellesse süvenemine koos detailide täpsustamisega võtab üksikut sisutükki luues samapalju aega kui kirjutamine ise. Sestap algab meie koostöö intervjuust või meilivahetusest, kuna soovin aru saada, mida sa täpselt teed ja miks oled konkurentidest etem.

Seega on kõige parem, kui korraga tegelen vähemalt 3 sisutüki või artikliga.

Lisaks saab nii kogu teemaderingi SEO tarbeks paremini paika panna kui ühe üksiku veebilehe sisu luues.

 

Kuidas teha nii, et sisu otsingus hästi välja tuleks?

Igasuguse veebis kasutava sisu loomine algab SEO märksõnade analüüsist ja enda veebilehele leitavuse mõistes hea struktuuri loomisest.

Soovitan planeerida vähemalt kolmandik veebilehe või e-poe eelarvest sisutekstidele, sest just sisuga leheküljed on need, mis tulevad otsingus esile ja hakkavad aastate jooksul tasuta külastusi ja päringuid tooma.

Milliseid tekste hea veebileht vajab?

Kirjutan allpool lahti, milliseid tekste on vaja igal veebilehel või e-poel, kui on soov otsingus eespool olla.

Parimal juhul on tekstid valmis enne kujundust, sest kujunduse sobitamine tekstidega on lihtsam töö. Tekstide kirjutamine ja seejärel veebi jaoks kohandamine olemasoleva kujunduse ümber on aga suurem vaev.

Sisuloome veebilehtedele

Et otsingus hästi esile tulla, on väiksema ettevõtte veebilehel vaja mõelda sisuloomele järgnevatel lehekülgedel:

Veebilehe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule teenuste lehekülgedel
  • Sisule teenuseid koondavatel lehekülgedel
  • Sisule, mida luua teenuseid toetavate kasulike artiklitena
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus, et kinnistada muljet jätkuvalt aktiivselt tegutsevast ettevõttest
  • Sisule kontaktilehel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel

Veebilehe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Koostöös blogijatega sündivatele reklaamtekstidele
  • Veebilehe taga oleva äriühingu avalikele profiilidele

Sisuloome e-poodidele

E-poodidel on sisuliste lehekülgede ja SEO tööde maht mõnevõrra suurem. Neis on vaja mõelda:

E-poe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule toodete peakategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete alamkategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete enda lehekülgedel
  • Sisule tooteid ja kategooriaid toetavatel kasulike artiklite lehekülgedel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel
  • Sisule esinduste lehekülgedel
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus

 

E-poe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Koostöös blogijatega sündivatele reklaamtekstidele
  • E-poe taga oleva äriühingu avalikele profiilidele

Võta ühendust

Soovid lisainfot? Võta ühendust e-kirjaga.