Sisuloome koos SEO toimetamisega

Täiendamisel. Tutvu ja võta ühendust SEO täislahenduse, märksõnade analüüsi või sisutekstide soovi korral.

 

Sooviksid abi sisuloome ja tekstide kirjutamisega veebi?

Kui soovid enda veebilehele või e-poodi otsingumootoritele toimetatud sisutekste, mis tulevad otsingus hästi esile ja vastavad sinu eest lugejail mõttes olevatele küsimustele, oled õiges kohas.

Lähtun veebitekstide koostamisel SEO põhimõtetest, nende rollist klienditeekonnal ja läbivatest sõnumitest just vastavalt sinu pakutavale tootele-teenusele, eristamaks sinu pakutavat konkurentidest.

 

Enne uue sisu tellimist soovitan alustada kas:

sinu valdkonna märksõnade analüüsist, või

märksõnade analüüsist ja veebile SEO mõistes hea struktuuri koostamisest, või

märksõnade analüüsist ja sisukalendri loomisest.

Nii on kindel, et sisutekstid ilmuvad potentsiaalsetele klientidele otsingus ja on sinule pikaajaline väärtus.

 

Niisama õhust võetud ideedest sisu kirjutamisel, mis ei tule hiljem püsiväärtusena internetiotsingus välja, ma väga suurt mõtet ei näe...

 

Kuidas korraldan sisuloomet?

Sisuloomel olen ise reeglina planeerija ja SEO toimetaja rollis. Kui soovid, sisestan tekstid ise ka sinu veebilehele koos sobivate piltide leidmisega.

Tekstide loomisel abistavad mind kogenud sisukirjutajad ja vabakutselised ajakirjanikud - sõltub, kas soovid häid ja ladusaid või häid ja väga ladusaid tekste. Küsi julgelt viiteid tehtule.

 

NB! Kipub olema, et iga veebilehe või e-poe valdkond on erinev ja sellesse süvenemine võtab üksikut sisutükki luues rohkem aega kui kirjutamine ise.

Meie koostöö algab intervjuust või meilivahetusest, sooviga aru saada just sinu pakutavast ja selle eelistest konkureerivate pakkujate ees.

Seetõttu paremate tulemuste saamiseks tegelen korraga vähemalt 5 sisutüki või artikliga.

Mitut korraga luues saab lisaks üldisele paremale sisule lisahüvena ka ühtse, niinimetatud SEO teematervikuna paremini otsingule optimeerida kui üksiku lehekülje sisu.

 

Eeltingimused otsingus hästi välja tuleva sisu loomiseks

Igasuguse veebis kasutava sisu loome algab SEO märksõnade analüüsist ja enda veebilehele SEO mõistes hea ülesehituse tegemisest.

Soovitus: planeerida vähemalt kolmandik veebilehe või e-poe eelarvest sisutekstidele, sest just sisulised leheküljed on need, mis tulevad otsingus esile ja hakkavad tasuta külastusi ja päringuid tooma.

Sisuloome kodulehtedele ja ettevõtete veebilehtedele

Kirjutan järgnevalt lahti, missuguseid tekste on vaja igal veebilehel või e-poel, kui soov on otsingus paremini leitavaks saada.

Ideaalsel juhul on tekstid valmis enne kujundust, sest kujunduse sobitamine tekstide järgi on kujundustööde mahule mõeldes lihtsam, kui tekstide sobitamine varem olemasoleva ja erilise kujundusega.

Sisuloome veebilehtedele

Et otsingus hästi esile tulla, on väiksema ettevõtte veebilehel vaja mõelda sisuloomele järgnevatel lehekülgedel:

 

Veebilehe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule teenuseid koondavatel lehekülgedel
  • Sisule teenuste lehekülgedel
  • Sisule, mida luua teenuseid toetavate kasulike artiklitena
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus, et kinnistada muljet jätkuvalt aktiivselt tegutsevast ettevõttest
  • Sisule kontaktilehel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel
  • Sotsiaalmeediasse jagatava sisu loomisele

Veebilehe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Koostöös blogijatega sündivatele reklaamtekstidele
  • Veebilehe taga oleva äriühingu avalikele profiilidele

Sisuloome e-poodidele

E-poodidel on sisuliste lehekülgede ja SEO tööde maht mõnevõrra suurem. Neis on vaja mõelda:

 

E-poe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule toodete peakategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete alamkategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete enda lehekülgedel
  • Sisule tooteid ja kategooriaid toetavatel kasulike artiklite lehekülgedel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel
  • Sisule esinduste lehekülgedel
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus
  • Sotsiaalmeediasse jagatava sisu loomisele
  • Tekstide väliselt - toodete fotod, toodete videotutvustused, videoülevaated

E-poe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Koostöös blogijatega sündivatele reklaamtekstidele
  • E-poe taga oleva äriühingu avalikele profiilidele

 

Millest alustada?

Tutvu järgmiseks ainult märksõnade analüüsiga, või

märksõnade analüüsi ja SEO struktuuri koostamisega, või

märksõnade analüüsi ja sisukalendri loomisega.

Või siis lihtsalt kirjuta mulle ja leiame lahendused.