Sisuloome ja SEO tekstide kirjutamine, toimetamine

Kas soovid oma veebilehele asjalikke tekste?

Ikka tahad!

Aitan koos asjalike kirjutajate-toimetajatega luua lehtedele SEO eesmärkidel vajalikku sisu, mis meeldivad otsingumootoritele ja inimestele.

 

Kuidas on see töö korraldatud?

Sisuloomel olen ise planeerija ja SEO toimetaja rollis.

Kui soovid, sisestan tekstid ise ka sinu veebilehele ja vajadusel leian sobivad pildid.

Tekstide loomisel abistavad mind kogenud sisukirjutajad ja vabakutselised ajakirjanikud.

 

Mahust

Paraku kipub olema, et iga veebilehe või e-poe valdkond on erinev.

Uude valdkonda süvenemine koos detailide täpsustamisega võtab üksikut sisutükki luues samapalju aega kui selle loomine.

Seetõttu üksiku teksti või artikli loomist ma ei paku.

Saan aidata alates viiest artiklist või veebilehekülje tekstist korraga.

Sisuloome veebilehtedele

Et otsingus hästi esile tulla, on väiksema ettevõtte veebilehel vaja mõelda sisuloomele järgnevatel lehekülgedel:

Veebilehe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule teenuste lehekülgedel
  • Sisule teenuseid koondavatel lehekülgedel
  • Sisule, mida luua teenuseid toetavate kasulike artiklitena
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus, et kinnistada muljet jätkuvalt aktiivselt tegutsevast ettevõttest
  • Sisule kontaktilehel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel

Veebilehe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Ettevõtte profiilidele väljaspool oma veebilehte

Sisuloome e-poodidele

E-poodidel on sisuliste lehekülgede ja SEO tööde maht mõnevõrra suurem. Neis on vaja mõelda:

E-poe siseselt:

  • Sisule avalehel
  • Sisule toodete peakategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete alamkategooriate lehekülgedel
  • Sisule toodete enda lehekülgedel
  • Sisule tooteid ja kategooriaid toetavatel kasulike artiklite lehekülgedel
  • Sisule ettevõtte- või meeskonna leheküljel
  • Sisule esinduste lehekülgedel
  • Sisule blogis ehk päevaraamatus

E-poe väliselt:

  • Sisuturundustekstidele ja sisuturunduse avaldamisele
  • Erinevate suunamudijatega koostöös sündivatele reklaamtekstidele
  • Ettevõtte profiilidele väljaspool oma veebilehte

Võta ühendust

Soovid lisainfot? Võta ühendust e-kirjaga.